2 Haziran 2012 Cumartesi

Birol balaban

Birol balaban seo yarışması birol balaban adlı doktorumuzun seo yarışması yarışmada siteye destek olmak amacı ile yazılmıştır. Birol balaban dediğimiz kişi bir doktordur. Bu doktor Zihinsel engelliler için çalışma yapmış bir doktordur

Birol balaban seo yarışmasında katkı amacı ile yazıldı.Birol balaban kelimesinde üst sıralara gelmek ve yerleşmek içindir. Şimdi öncelikle bu yarışmalarda daha yeni sayılırım.Yavaş yavaş alıştım alt konular nasıl üst sıralara gelir. Öncelikle buradaki kelimemiz Birol balaban bu kelimesi bu kelimeye önce iyi bir tanıtım yazısı yazılmalıdır.İlk etken o bir iki kelime ile de olur ama ilk yapmamız gereken birol balaban hakkında bir tanıtım yazısı yazmak ardından site içerisinde bu konuya link verebilirsiniz.Ardından bir kaç siteye tanıtım yazınızı yazdıracaksın. Ardından ise bir kaç sosyal link alacaksın facebook youtube twitter tarzından birol balaban konusunu paylaşacaksın.

Birol balaban


Ardından site içerisinde konu hit alır ve konuyu okuyan olur konuda kalma süreleri artan bir şey olur o zaman birol balaban kelimesinde yükselmeye başlarsın. Her yiğidin yoğurt yemesi farklıdır.Ben şahsen birol balaban kelimesinde böyle yapıyorum şimdi ilk tanıtım yazımı bu siteden aldım yarışmaya daha 14 gün daha var ne olur hiç belli olmaz bir den de yükleme yapmamak gerekir. Bakalım ne olacak birol balaban kelimesinde kaçıncı sırada bitireceğiz google amca beni bakalım ne kadar sevecek çok severse bende onu çok severim birol balaban kelimesinde ilk sıra benim için iyidir sevmem için hadi google amca görelim seni.

Birol balaban

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder